Sunday, March 20, 2011

kisah ulu yam.. 19 march 2011

assalamualaikum...

terasa bersalah pulak bila tak update entry kali nie.. tapi kali nie, aku nak cerita pengalaman yang paling best dengan rakan-rakan H4E yang telah menyokong kepada setiap program " sehari Bersantai Bersama E-generation".. Alhamdulillah, program ini berjalan dgn lancar dan semua orang terasa " berbaloi" dengan pelaburan yang telah mereka lakukan.

program nie dijalankan bila kami diperingkat tertinggi HotKat
telah mengambil keputusan utk menangguhkan projek
"Sukaneka Hotkat 2011"  ke Semester depan.
tambahan pula, program nie dijalankan apabila kelas terpaksa 
membatalkan projek
"bercuti ke Pengkalan Balak"

dengan adanya alasan diatas, aku boleh simpulkan yang projek ke  Ulu Yam adalah projek yang "terdesak" dan penuh dengan" krisis"..

pd saat ini, aku telah menyerahkan jawatan "Famous" aku " Pengarah Program" kepada penolong aku iaitu Maimunah.  Ni adalah projek 1st Mai sebagai pengarah program.
persoalan yang timbul skang nie! apakah jawatan aku utk projek ni???

jawapan aku : tiada jawatan

Kenapa???
1. aku tengah bengang giler dgn budak kelas.. opps! terlepas sudah
2. salah satu utk memberi pegiktirafan kepada mereka yang banyak berjasa pada kelas
utk handle projek ini.
3. aku penat..Huh! tension..

Ulasan:
tahniah kepada barisan kepimpinan Mai sbb berjaya handle projek nie sangat baik dan sempurna..
kalau 10 markah.. aku bagi 7 jer..
hahhaha... jadilah, asalkan ada markah kan!
kepimpinan yang cemerlang.!
lepas nie boleh larr take over jawatan aku.. hahhaha

thanks kepada rakan-rakan lain sbb join program nie. kowang aku amat hargai sangat2.. so, pleaz support for others program. kowang terbaik wokkk!!

thanks for mis Adora n Mis Safar sbb join program nie.. kowang lecturer yang sporting n bnyak sgt bg support pada program kelas..

----------------------------------------------------



1 comment:

  1. ilike la fizie..n so happy...ssghyer program kamoo ttp berjalan tnpe GOLONGAN BARISAN DEPAN......
    heheheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kunjungan ku!!