Monday, January 10, 2011

tahniah!

salam..
1st, aku nk mintak maaf sbb aku dah lama tak update blog ak. hu3.
bukan ape, aku sgt bz skang nie.
mcm2 benda nak di selesaikan dalam bulan nie..
but now! aku dah relax sikit..
tapi sekejap jer, sbb nie dah bz balik..urm!

aku nak share kat kowang kejayaan aku menganjurkan program dengan budak kelas.
aku happy sgt! sbb ak dapat laksanakan tanggungjawab aku..
aku adakan program " Sehari Bersama E-generation" diantara budak2 kelas ak dgn budak2 H2E ( junior)..

mmg gempak giler, sbb penyertaan kali nie ramai sgt! lebih 120 orang.
perh!! terkejut jugak aku tapi aku suka sbb kali nie penyertaan lebih menggalakkan.

tujuan aku uat program nie sbb aku nk kelas ( dak2 kelas) berkenalan dengan junior kami.
but the same time, kami nk kembangkan sayap E-generation kat pelapis2 kami nanty.
maklom lar, aku dah tak lama lagi dh kat kolej nie.. so, aku kene serahkan legasi perjuangan kami pada pelapis kami.

pelbagai aktiviti kami jalankan antaranya:
-  aktiviti suai kenal
-aktiviti mengasah minda
- game :  banana boom , dance chair , jigsaw puzzle , chicken dance and poco-poco.

semua yg datang hepy giler.. enjoy habis lak tu.. semua owang amek bahagian setiap aktiviti yang kami buat..
perh! yang tak tahan nyer, kali nie aku asyik gelak jer.. sampai jatuh aku gelak..
mana tak nyer, kelakar dengan gelagat dowang semu.. funny!

kami semua dah mcm satu keluarga walaupun kami baru sahaja berkenalan..
hahahaha.. klo niat seseorang itu baik, maka baik lah jadinyer..
sudah nyer, penasihat program telah ambil keputusan agar kami dapat buat program selepas nie.

so, aku dah pk r ape yang aku harus buat! tgu jer r.. kebanyakkan pensyarah nk tumpang sekali program. 
sudah nyer, aku pulak pening sbb  tak tahu nk uat program ape n lagi satu masa yang kami tinggal skang nie singkat sangat!.. takot tak sempat pulak kank..

pe2 pon, nie adalah tanda positive, kepercayaan mereka terhadap kepimpinan aku sudah mula kuat dan padu.. nie smua berkat doa dan usaha dari semua pihak yang telah banyak membantu ak..
tahniah aku ucapkan kepada semua AJK induk dan pelaksana kerana telah berusaha untuk menjayakan program ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kunjungan ku!!