Thursday, December 23, 2010

perjalanan balik tertangguh!

aku target aku akan selesai dari urusan kolej pada ari rabu semalam, tapi skang ni dah ari khamis, aku still tak balik lagi tau! tension giler... padahal, urusan pengambilan kad matriks dah selesai lama dh pada ari selasa.. so, boleh lar aku angkat kaki nak balik rumah..

tapi!!!!!!!!!!!!!
ari rabu pulak,
ade hal lain yg kene aku uruskan..
iaitu, menghadiri perjumpaan kelab utk kali pertama bg sem ni!
aduyai!! rasa malas pulak nk dtg
tapi!!! ( asyik tapi jer)..
aku takowt kene CF " clearence form" (entah betul entah tidak ejaan aku nie)



so, aku kene larr hadir..
4 your information,
aku join kelab sukan.. ( ak mmg tak berminat bersukan)
tapi!!!! ( lagi)

dah kawan aku yg suh masuk kelab sukan
so, aku pon join larr
ag pon aku dh jnji ngn dowang
sbb nk 1 kelab ngn dowang utk sem ni...
tp tak sngka lak 
leh masuk kelab sukan.

tension!!!!!!
dtg kelab sukan, just sembang2 jer..
tapi ape2 pon,
sembang2  yg agk meriah..
tak mcm kelab badminton dulu ( kelab sem 3 yg aku join)
skema giler... perh!!

nk dijadikan crita, utk ari rabu jer..just jumpa kelab je kowt!!
tak de hal lain utk diselesaikan pd ari rabu!
so, aku ngatkan aku boleh balik

tapi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ari khamis pulak ade lagi urusan kowt!
perh...geram giler..
tak dapat nak balik rumah.
ak kene hadiri perjumpaan penasihat pelajar..
yg nie wajub hadir
sbb klo tak dtg kene CF..
mati aku klo tak dtg
kang ak kene denda rm50..

ak punya PP
adalah ketua program aku kowt!
miss linda.. ( belum kahwen lagi n chantek)
ak kagum ngn dia..
dy leh handle hampir 300 pelajar dlm satu masa..
so, hebat sangat!
byk perkara dy boleh sampaikan dlm masa 1 jam je..
tak mcm pp (lelaki) aku dlu,
tak leh handle klompok umat yg banyak..

kenapa pp aku ketua program?

hanya student yg CGPA 3.0  ke atas
sahaja yg akan dapat PP ( ketua program).
so, aku salah satu dpd sekolompok umat tadi..
hu3...

pe yg berlaku dalam dewan tadi?

dah rope menghadiri 
PERSIDANGAN AGONG kowt!!
bersemangat! dan beremosi!

( contoh imej sahaja)


konklusinya ari nie! sama seperti ari rabu! hanya satu urusan jer yg perlu diselesaikan dlam satu hari.


so, adakah aku boleh balik ari nie (khamis)???

jawapannya:  TIDAK !!!!!


besok,( jumaat) 
aku kene menghadiri perjumpan kelab hotkat
(kelab hotel katering)

yg agk sonok nyer.
perjumpaan tuh pukul 3.00 petang
perh...petang sangat kowt!

yg ni pada mulanya cm tak nak dtg
tapi tetibe jer
dowang uat undang2 baru!
sapa tak datang kene CF
( aduyai!! kene main ngn natang haram nie jer kowt!)


tapi nak uat cm ner, dh tanggungjawab aku sbg
ahli kelab kowt!
tapi, kat perjumpaan nie
ak ade agenda:

1. aku nk jumpa PENASIHAT KELAB
utk bincangkan pasal program kelas yg 
bakal dijalankan...
( nk mintak pendapat)..

so, ak dapat simpulkan pada enter kali nie
perjalananku balik aku tertangguh
atau dalam erti kata lain
"tertunda"..

( pengangkutan rasmi dari station pandan jaya ke station bandaraya)
tambang : RM 2.40

( pengangkutan rasmi aku
dari stesen banK negara ke shah alam)
tambang : RM 2.80


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kunjungan ku!!