Tuesday, November 16, 2010

rindu sangat kat member aku yang sowang nie!!

sepanjang percutian bermula nie. aku rasa sungguh bosan sangat sebab aku tiada program yang hendak dilakukan pada masa nie. kawan2 aku pulak skang nie dah berubah kowt!! aku pon tak tahu ape punca perubahan nie berlaku. skang kwan2 aku kat sini dah jarang lepak, klo lepak pon dah kat tempat lain skang nie. so, mmg bosan kowt skang nie. dah boleh kata, aku dah bosan tahap maut nie!! klo aku dibiarkan sebulan cm nie, mati aku!! hahahaha.. mati kebosanan aku.


nasib baik ade kawan aku yang sentiasa bersama ngn aku "amar , ila, caca , kudin ". dowang jer r harapan aku agar aku tidak mengalami mati kebosanan. skang nie dowang dh balik dati belajar, cuti semester skang nie.. so, aku ade teman untuk aku hang out!!.


aku pada masa nie, nak diet lar!! aku nak kurus lagi. aku nk diri aku yang lebih menarik. hahaha..so, aku skang nie dah ade perancangn mcm mana nk sampai matlamat diet aku!! persoalannya skang nie? aku mampu tak mampu jer.. hahahha..harap2 aku mampu kowt!! amin...


nak selitkan jugak dalam sembang aku kali nie adalah, aku skang dah start belajar lorh!! dah mula cari bahan untuk belajar. kawan2 aku ade jugak yg tahu aku dh start study. dowang pelik kowt!! aku study aper time cuti2 nie?? aku just mampu bg tahu,, rahsia!! sje nak uat suspen kowt!! biarla masa yang menentukan.. aku malas nak kecoh.. ape yg aku boleh ckp skang nie, buku2 aku skang nie lebih tebal dari buku kolej.. mampus aku nak membaca nyer..


klo aku dok umah mesti keje aku "house keeping, tukang masak , n laundry" urm..mesti bersih umah tuh aku kemaskan.. bangga mak pak aku dapat anak mcm aku!! hahaha..bila dowang bali, tang2 lauk n nasi dah ade disebalik tudung azimat!! (tudung salji). senang ati aku bila aku ngok dowang dh kenyang. sesungguhnya, aku tak anggap keje nie sebagai beban sebab nie adalah tanggungjawab aku untuk melayan perasaan dan kehendak kedua ibubapa aku. aku bukan tak nak keje, sebab, mak pak aku tak bg keje. katanyer, dowang nak aku rehat selepas aku bermatian menuntut ilmu. alhamdulillah, aku bangga ada insan yang memahami betapa penatnyer belajar n menuntut ilmu.


sebut pasal hati, aku amat rindu ngn kawan yang teristimewa aku, ejart!!. entah ape yg dia uat skang nie?? sehat ker?? aku malas nak kacau dia, bg aku biarlah dia ngn kehidupan dia skang.. ak nk dia rilex larr puas2.
tapi seyes sgt, aku rindu giler ngn dia, aku bila tengok gmbr dia ngn kawan2 yg lain, aku mesti teringatkan kenangan aku ngn ejart!! maklomlarr, sepanjang sem kowt, aku dok berkepit ngn dia jer.. aku rindu sangat2 ngn dia skang nie. tapi persoalannya, adakah dia indu kat aku? .. aku mmg dah terlalu indu kat dia lorh..
aku malas nk mesej, sebab dia tak kan balas, klo balas pon, aku terpaksa tunggu berejam atau paling berhari tau untuk semata-mata nk balas mesej aku "hyeiii". urm..pe nak uat, nak marah tak leh kowt!! aku dh berjanji yang aku tak kan marah dia. aku just geram jer!!! klo aku geram, tahu larr aku nk uat pe ngn dia..


dia ade ckp, yg dia kan dtg umah aku..katanya, nk jumpa aku!! tol ker?? entah r.. tak nak letak harapan kowt!! takut tak jadi jer..hu3... bukan aku tak sayangkan kawan yg lain.. aku syg jugak cme ejart nie lebih larr. ciri2 dia sama mcm aku!! degil nk mampus...hahhahahaha... seandainya ko tahu ejart!! aku mmg indu kat ko. aku sentiasa mendoakan ko sehat wpun skang nie aku asyik batuk n nak demam jer.. aku harap , klo ade rezki, kita kan jumpa k.klo aku dapat jumpa ko skang nie, kompirm ko tak boleh balik meru r..hahhaha..aku nak ko berlepit ngn aku jer..hahahahhaa...


tuk maklumat kawn2 yg bce laman nie, aku rasa sikit jer yg baca ..hahaha..aku dah skang nie dah off nom maxis k.. sebab ape?? rahsia!!! aku tak leh bg tahu nom pe yg aku pakai skang nie..tak larr privacy klo bg tahu..hu3...


sampai sini jer larr aku tulis yer,.. besok2 aku tulis lagi tau!! jgn isau k.. aku skang minat menulis n menaip...
pe2 pon SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kunjungan ku!!