Saturday, November 20, 2010

hilang rasa bosan sikit!! ( 20/11/2010)

aktiviti ari nie ( 20/11/2010):
-bangon tidur ( pukul 10.30 pagi)
- kemas rumah ( bosan dah tak tahu nak uat per arr)
-  masak ( rutin harian aku sepanjang cuti nie)
a) ayam masak serai wangi
b) ikan bilis masak sambal
c) telur dadar.


- on9 kat Mac donald seksyen 18, shah alam with amar!! ( tempat lepak skarang nie)
-  teman amar basuh kereta persona kesayangan dia..hu3!!
- ade masa, lepak kat padang with lemabaga pengarah ( nie pun rutin biasa gak)
- malam pulak tak menentu;
a) kadang2 on9 kat mac donald
b) Atau lepak kat Opis Lapan aku!!


aktiviti yang di plan semalam tapi tak tahu lagi jd ke tak?
- nk tolong caca masak bihun singapore.. ( kene tgu isyarat dari dia skang nie)


aktiviti malam semalam ( 19/11/2010)
- lepak kat opis lapan
-teman member aku ila makan nasi lemak abang sengau!!
- jalan2 naik moto g ronda2 satu seksyen 17 dan 24 dengan ila.
- sembang n bergosip pasal owang sekeliling...( rutin harian) hahahahha..


- aku mesj ngn abg angkat aku kowt!! sampai 1 2 pagi aku mesej.. ak rasa dia ade masalah kowt!! tapi dia tu pulak tak nak share ngn aku.. pening aku!!
nak uat cm ner, dia je larr abg angkat aku yg ade..


skang nie amar dah balik dari ipoh, so ak dapat larr lepak ngn dia.
dan kerana dia jugak larr aku dapat lepak kat mac donald nie!!
pe2 pon aku tak tahu nak uat per r skang nie!!
cuti aku pon panjang lagi..






nak keje pon!! mak pak aku lak tak kasi..depa dok suwoh ak jaga umah n kemas umah
skali.. ( dh macam pak guard n house keeper) hu3..


pe2 pon aku harap akan ada sinar cahaya akan membantu aku untuk membahagiakan hari2 aku sepanjang cuti nie!1



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kunjungan ku!!