Friday, November 19, 2010

bosan sangat ( 19/11/2010)

aktiviti ari ini:
- pagi-pagi pergi jogging kat taman merah ngn shuada n ciema
- pas tuh kemas umah sbb ayah balik umah jap!!
- kawan2 pinjam lappy nk on9
- masak ikan masak kari berapi!!
- kawan (ila) pinjam lappy nak uat assignment jer..
- lepak kat padang kenanga!! dengar n buat gosip!!


aku tunggu mana larr membe aku sowang nie ( amar), aku bosan kowt!! dia tak balik2 lagi dari maktab nie.. entah r, ak pon tak tahu dia dah balik ke lom.. tengok kancil dy ade jer..tak tahu la pulak klo dia bersama ngn persona dy.. klo ikot plan, kompirm aku ipoh skang nie! tapi nak uat cm ner, tak jadi plan tu..hu3..


plan untuk malam nie!!
- lepak pulak kat opis aku!! 8.00 malam hingga entah r..


plan untuk esok!!
- tak terpk lagi uat masa nie
- klo jd, nk tolong caca  masak bihun singapore!! dy nak uat makan-makan sikit..


kawan-kawan aku yg kat CICT entah uat pe skang nie?? klo aku rindu dowang, bkn dowang rindu kat aku!! sudahnyer, memendam rasa larr jawab nyer.. hu3..

lagi satu!! 
Aku teringin sangat nak mandi air terjun!! entah r, aku tibe2 jer nak mandi air terjun.. aku tak de kenderaan nak g air terjun.. sedeh larr cuti2 nie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kunjungan ku!!